Treningssenteret økte salget med infoskjermer

Boost Trening opplevde økt salg i kafeen etter at de tok i bruk infoskjermer fra Assist.

Daglig leder Live Anfinsen Haaland i Boost Trening er storfornøyd med inforskjermene fra Assist.

I dag har Boost utstyrt treningssenteret med hele 26 digitale infoskjermer fra Assist. Det har gjort hverdagen enklere, og samtidig sørget for at både informasjon og tilbud når ut til medlemmene på en effektiv og profesjonell måte.

Kafeen fikk en boost

Da de gikk i gang med å pusse opp, så Boost muligheten til å gjøre mer ut av resepsjons- og kaféområdet. Oppussingen, ny plassering av kafeen og bruken av skjermer viste seg å være en kombinasjon som selger.

En viktig effekt er at skjermene også gjør menyen i treningssenterets kafé synlig – og fristende.

Nå selges det kaffe, smoothier og proteinshaker som aldri før.

Vi hadde ikke tenkt på at vi kunne bruke skjermene som meny. Nå gjør vi det – og det er en del av grunnen til at salget har tatt seg betraktelig opp

Boosts meny er også synlig på skjermer i treningsområdet.

Inntekter fra lokal reklame

Boost Trening bruker ikke bare skjermene til internmarkedsføring. De leier også ut reklameplass til lokale bedrifter.

– Vi får spørsmål om hvordan en får plass på skjermene. Med mange medlemmer og mye trafikk i senteret er det attraktivt å markedsføre på skjermene våre, forteller Live.

Næringslivsaktører kan kjøpe reklameplass på Boosts skjermer.

Assist beskrives som en profesjonell og tilgjengelig samarbeidspartner gjennom hele prosessen.

Assist er en kjekk gjeng, veldig enkle å jobbe med og alltid tilgjengelige. Vi har hatt flere samarbeid over lengre tid, og det er alltid kjekt å jobbe med dem!

Gjennomført senter

Nylig skiftet treningssenteret navn og utviklet en ny grafisk profil. Da ble skjermene et viktig verktøy for å forsterke det visuelle uttrykket.

– Vi har et gjennomført uttrykk i hele senteret nå, og skjermene hjelper til med å løfte helhetsinntrykket. Den grønne fargen vår går igjen overalt – også på skjermene, sier Haaland.

Infoskjermene bidrar til den grønne tråden gjennom hele treningssenteret.

Ikke minst er informasjon om treningssenterets tilbud mye mer synlig for medlemmene.

– Papirlapper ble fort utdatert og oversett. Nå kan vi endre innholdet på skjermene når som helst. Det er ryddig, oversiktlig og mye mer levende, og veldig enkelt å bruke, sier Haaland om løsningen Assist har levert.

Ønsker du en lignende løsning? Ta kontakt med Assist i dag – og finn ut hvordan du kan synliggjøre varer og tjenester med enkle, digitale grep.

Boost Trening når ut med informasjon til sine medlemmer via de 26 skjermene i ulike størrelser.
Skjermer i garderobene brukes også til informasjon og reklame.