Assist ble etablert sommeren 2014 og har siden den gang hatt en fin vekst, vi er nå 13 ansatte og har en årlig omsetning på ca 65 MNOK.
Vi holder til i trivelige lokaler midt i Haugesund sentrum og ser oss nå om etter en ny kollega som skal være en del av vårt salgsteam.
Vi leverer tjenester til bedriftsmarkedet innen:
• IT løsninger
• AV løsninger
• Utskriftsløsninger
Som kundekonsulent i Assist så vil du være første ledd i vår kundekontakt. Du trenger nødvendigvis ikke ha kunnskap om alle våre tjenester selv, det viktige er at du sørger for at kunden blir godt ivaretatt.
En kundekonsulent i Assist har en aktiv hverdag og store deler av arbeidsdagen består av kundebesøk, teams møter og telefon.
• Nøkkelord for personen vi søker:
• God kunnskap og nettverk om/i det lokale næringslivet
• Salgserfaring innenfor B2B
• God IT kompetanse
• En sterk relasjonsbygger
• Har god forretningsforståelse
• Førerkort klasse B
• Gode muntlige og skriftlige norskkunnskaper
Vi tilbyr jobb med konkurransedyktige betingelser i et trivelig miljø.
På grunn av smittesituasjonen vi er i så ønsker vi kun tilsendt søknader på mail, ikke ved fysisk oppmøte.
Spørsmål om stillingen kan rettes til Maiken Handeland på telefon 995 39 632.
Søknad og CV sendes til maiken@assist.no